Ώρα Κώδικα στα εργαστήρια δεξιοτήτων της Α' τάξης

Στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων τα παιδιά του Α1 και του Α2 έμαθαν βασικές έννοιες προγραμματισμού υπολογιστών (πχ κώδικας, δομή επανάληψης, προγραμματισμός με γεγονότα) και εξασκήθηκαν στο εργαστήριο υπολογιστών στο περιβάλλον της Ώρας Κώδικα. Μαζί φτιάξαμε και ένα δικό μας παιχνίδι! Αφού τα παιδιά έπαιξαν με αυτό και το δοκίμασαν, στη συνέχεια άλλαξαν κάποια χαρακτηριστικά του τροποποιώντας τις εντολές του κώδικα.

Το παιχνίδι του Α1, Ο μονόκερός μου!

Το παιχνίδι του Α2, Φτάσε στο σκιουράκι!

Μπορείτε κι εσείς να τα δοκιμάσετε!!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

PRESENT PERFECT CONTINUOUS / ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ

PRESENT PERFECT SIMPLE / ΑΠΛΟΣ ΠΑΡΑΚΕΙΜΕΝΟΣ

PRESENT SIMPLE / ΑΠΛΟΣ ΕΝΕΣΤΩΤΑΣ(Αγγλικά τετάτρης τάξης)